בלונים ושוקולד | השכרת משחקים לאירועים

רעיונות ליום הולדת 8

גיל 8 הוא גיל מקסים לחגיגות יום הולדת שמחות אבל גם מאתגר משהו… מזמינים את כל הכיתה? 30 ילדים בגיל תזזיתי במיוחד, בואו נעשה לכם סדר עם כמה רעיונות ליום הולדת 8 שהצליחו לנו או ללקוחות שלנו פעם אחר פעם.

1. יום הולדת משחקים בסגנון תחנות

דרך מעולה להעסיק כיתה באופן הרמוני היא לחלק אותם לקבוצות קטנות. כך נמנעים מתורים ורעש. אז מה עושים? שוכרים חבילה של 6 משחקים מבלונים ושוקולד, פורסים את התחנות, מגייסים אחראי לכל תחנה, זה יכול להיות הורה, דודים, סבים, אחים בוגרים או אם אין מספיק עוזרים במשפחה, אפשר להשתמש בשירותים של בייביסיטר. כל קבוצה מתמקמת בתחנה אחת. אחרי 10 דקות משחק, מעבר לתחנה הבאה.  אפשר להשתמש במשרוקית. קראו את הפוסט המלא עם כל המידע על יום הולדת משחקים בסגנון תחנות.

רעיונות ליום הולדת 8

2. יום הולדת מדעי

אם הילד/ה שלכם חובב מדע ויש לכם חבורה לא גדולה של ילדים (עד 10 ילדים), אפשר לערוך מסיבת יום הולדת מדעי מאלף. מכינים שולחן ארוך עם מפת ניילון, לכל ילד עמדה עם הציוד הנדרש.  יש המון ניסויים מדליקים, צבעוניים וכייפים שהילדים יכולים להתנסות בהם. הנה לכם קישור על יום הולדת מדעי, עם כל הניסויים ומה שנדרש לדעת.

יום הולדת מדעי

3. יום הולדת מים

אם הילד/ה שלכם נולדו בקיץ ויש לכם גינה עם צינור, מסיבת מים היא רעיון נפלא להפיג את החום, ולהעסיק קבוצה של ילדים תוססת. משכירים מבלונים ושוקולד מתקני מים ניידים, מתקינים בפשטות ומחברים לצינור הגינה. אפשר שהפעילות תהיה זורמת לגמרי, והילדים פשוט ישחקו. תוך כדי, תוציאו להם כיבוד, ארטיקים ובסוף טקס עוגה. אפשר גם לתת לילדים כללים למלחמת מים מרגשת. תוכלו לקחת דוגמה ורעיונות מחברים שלנו שהכינו כללים כאלו בפוסט יום הולדת מים.

4. מסיבת פיג'מות עם אוהלים

אם אתם בקטע של להזמין רק את הבנים בכיתה או רק את הבנות, ובא לכם ליצור אוירה קסומה וכייף בבית, מסיבת פיג'מות עם אוהלים זה רעיון ממש טוב. משכירים חבילת אוהלים למסיבת פיג'מות של בלונים ושוקולד. יש מבחר חבילות, שמתאימות גם לבנים וגם לבנות, ומפעילים בקלילות בעצמכם. יש לנו המון רעיונות לארגון הפעלות למסיבת פיג'מות בקלות בבית. 

מסיבת פיג'מות עם אוהלים

5. יום הולדת מלחמת אקדחי חיצים

מסיבה שמתאימה בעיקר לקבוצת בנים אנרגטית.  גיל 8 אצל בנים זה ה-גיל לאקדחי נרף! אם הילד שלכם בעניין, אז זו המסיבה בשבילכם. כל ילד מקבל אקדח נרף וחיצים, או מביא משלו מהבית. מתחילים באימון מטווח, מול מטרות או בקבוקים. אחר כך מסבירים את הכללים ואת כללי הבטיחות, והילדים מתחילים לשחק. תוכלו למצוא את כל הפרטים על איך אנחנו עשינו את זה בקישור – יום הולדת מלחמת אקדחי חיצים

יום הולדת מלחמת אקדחי חיצים

6. יום הולדת יריד שעשועים

רוצים ליצור אוירה חגיגית של יריד? אין כמו דוכני היריד של בלונים ושוקולד ומשחקי היריד המקסימים שלנו. אפשר לערוך את יום ההולדת בפארק או בגינה. מקימים בקלילות את הדוכנים האדומים-לבנים, מעמידים משחק יריד בכל תחנה, ומגייסים משגיח לכל עמדה מהמשפחה. כשהילדים מגיעים, מחלקים להם כרטיסיית ניקובים עם המשחקים השונים, והילדים מתחילים להסתובב ולשחק. כדאי גם להכין הפתעות בשקל לכל עמדה.  קבלו רעיונות לארגון אירוע בקישור – יום הולדת יריד שעשועים.

יום הולדת יריד שעשועים

7. יום הולדת עליסה בארץ הפלאות

נושא מהמם, שמתאים בעיקר לבנות. אפשר לקיים מסיבת תה של עליסה בארץ הפלאות באחר צהריים אביבי וקסום. מקשטים את הגינה בפרחים ענקיים וקלפים, ומביאים לחיים את הכובען, החתול המחייך, מלכת הלבבות ואת עליסה כמובן. בנוסף לשולחן מסיבת תה עם קומקום תה, עוגיות מקושטות וקפקייקס, אפשר לשכור את חבילת משחקי עליסה בארץ הפלאות של בלונים ושוקולד, ולערוך מסיבה בלתי נשכחת. לעוד רעיונות, היכנסו לפוסט יום הולדת עליסה בארץ הפלאות ולפוסט מסיבת יום הילד המאלפת, שחגגו בקיבוץ ברקאי.

יום הולדת עליסה בארץ הפלאות

8. יום הולדת רובוטים וחלל

לילדים חובבי רובוטים וחלל, זו המסיבה המתאימה. בונים רובוט מקרטון בכניסה שמברך כל ילד שנכנס. איך? בתוך הקרטון מחביאים מכשיר קשר או טלפון נייד, ונותנים לילד יום ההולדת מכשיר קשר או טלפון אחר. הוא מתחבא ומפתיע כל ילד שמגיע. אוספים ברגים, שייבות ומגנטים, ומכינים יצירה מהממת של רובוטים. אחר כך משחקים משחקים שקשורים לרובוטים וחלל. לחצו לקריאה עוד על מסיבת יום הולדת רובוטים וחלל מקסימה.

יום הולדת רובוטים וחלל

אם כן, פרסנו בפניכם שמונה רעיונות ליום הולדת 8. האמת שלא תכננו את זה, כך יצא 🙂 …
אנו מקווים שהצלחנו לתת לכם השראה, ואולי אחד מהרעיונות קרץ לכם. אם אתם עדיין לא בטוחים, תוכלו למצוא רעיונות נוספים בקטגוריה ייעודית בבלוג שלנו – רעיונות ליום הולדת – בה אולי תמצאו שדווקא רעיון אחר שלא פירטנו כאן מתאים לילד/ה שלכם.

דילוג לתוכן