בלונים ושוקולד | השכרת משחקים לאירועים

רעיונות ליום הולדת בבית גיל 6

ארגון יום הולדת לילדים, בכל גיל, יכול להתגלות כאתגר לא פשוט עבור הורים רבים, ובוודאי בגילאים הצעירים יותר וכשמדובר באירוע בבית. בדיוק מהסיבה הזו החלטנו בבלונים ושוקולד להביא לפניכם רעיונות ליום הולדת בבית גיל 6. ריכזנו כאן חמישה רעיונות לקונספטים סביבם תוכלו לארגן יום הולדת כיפי עבור ילדים בגיל 6. הרעיונות מתאימים לאירוע בבית, עבור הורים המעוניינים בפתרון של הפעלה עצמית ליום הולדת.

1. משחקים של פעם בבית

הכי קל שיש. משכירים חבילת משחקים של בלונים ושוקולד במחיר הוגן, מפזרים את המשחקים בבית, ומחלקים את הילדים לקבוצות כמספר התחנות. בכל תחנה מעמידים אחראי, ומפעילים את הילדים בתחנות. כל 10 דקות מעבירים את הילדים לתחנה הבאה.

הנה כמה רעיונות למשחקים של בלונים ושוקולד שמתאימים לאירוע יום הולדת בבית גיל 6: דגים וחכות, גלגל המזל, הדבק את החיוך של החתול, מחסום לייזר, מגש משקולת, מסלול מירוץ מכוניות, קליעה למטרה, מיני גולף משטח אחד, ארבעה תותחים.
לחצו – חבילת משחקים להשכרה – להרכבת חבילה של 6 משחקים במחיר מוזל.

רעיונות ליום הולדת בבית גיל 6
משחקים להשכרה ליום הולדת

2. מסיבת פיג'מות עם אוהלים

כשקר בחוץ, מה יותר מתאים מאווירה חמימה של אוהלים למסיבת פיג'מות, נוריות לד מנצנצות, מחצלות וכריות ישיבה רכות? מסיבת פיג'מות היא מסיבה שקל מאוד להפעיל לבד. יש לנו בבלוג המון טיפים ורעיונות. האוהלים יוצרים אוירה אינטימית וקסומה שמשרה רוגע וחמימות על כל המשתתפים הקטנים.
לחצו להשכרת חבילת אוהלים למסיבת פיג'מות.

יום הולדת מסיבת פיג'מות

3. יום הולדת בסגנון מחנה

אם יש לכם קבוצה קטנה של ילדים, אפשר ללכת על מסיבה בסגנון מחנה. יש אינספור משחקים כייפים ומקוריים בנושא הזה, כמו מחבואים בשקי שינה, תופסת פנסים וצלליות ידיים של דמויות… וגם הרבה אפשרויות ליצירה כמו ציור על אבנים, או שרשראות מצדפים.

אפשר ורצוי לשלב גם אוהלים. תראו את העיצוב המעלף הזה של אדווה עם האוהלים של בלונים ושוקולד באינסטגרם שלה.

יום הולדת בסגנון מחנה

מוזמנים גם לקרוא איך אנחנו ארגנו אירוע בסגנון מחנה אצלנו בבית.

4. יום הולדת מדעי

יום הולדת מדעי הוא רעיון נפלא למסיבת יום הולדת בבית. איזה ילד בן 6 לא אוהב לרקוח שיקויים? מכינים ערכת ניסויים לכל ילד, עם כל מה שצריך לסדרת ניסויים צבעוניים ומרגשים. מגש, מיכלים, פיפטות, צבעי מאכל… הילדים מגיעים ומתחילים בניסויים. לכל הפרטים והניסויים, היכנסו לפוסט יום הולדת מדעי.

יום הולדת מדעי

5. סדנת בישול ואפיה

רעיון נפלא ליום הולדת 6 בבית. מכינים לכל ילד עמדה עם כלים, סינר וכובע שף. בוחרים שלושה מתכונים פשוטים שילדים אוהבים – מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. מבשלים וטועמים.

דילוג לתוכן