בלונים ושוקולד | השכרת משחקים לאירועים

יום הולדת עליסה בארץ הפלאות

יום הולדת עליסה בארץ הפלאות הוא אחד הקונספטים האהובים עלינו בבלונים ושוקולד, וגם על הורים רבים שמארגנים יום הולדת לילדיהם.  הספר "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות" הוא אחד מספרי הילדים הפופולריים ביותר בכל הזמנים, ולאורך השנים עובד לעשרות סרטי קולנוע וטלוויזיה.

ארגון יום הולדת עליסה בארץ הפלאות

אנו ממליצים להורים שמארגנים יום הולדת עליסה בארץ הפלאות לתת דרור לדמיון שלהם, שהרי הסיפור עצמו מאופיין בהרבה קסם, יצירתיות והומור, מתכון מנצח לאירוע מדליק! הורים יצירתיים וודאי יוכלו לחשוב על משחקים ופעילויות מדליקים בהשראת הסיפור וליצור את האווירה הנכונה בקישוט ו'הלבשת' הבית, החצר או כל מקום בו האירוע מתקיים באביזרים שונים דוגמת דמויות קרטון מתוך הסיפור (הארנב המאחר, הכובען המטורף, החתול המחייך, מלכת הלבבות, ואפילו עליסה עצמה), שילוט מבלבל, ואיך אפשר כמובן בלי שולחן יום הולדת צבעוני, ערוך עם ספלי תה ואלמנטים נוספים מהסיפור, ועמוס מתוקים וכל טוב…

יום הולדת עליסה בארץ הפלאות

יום הולדת עליסה בארץ הפלאות – משחקים ופעילויות

אנו בבלונים ושוקולד פיתחנו משחקים ואביזרים בהשראת הסיפור, שיכולים לתת לכם רעיונות, וכמובן ניתן גם לשכור מאיתנו ולשלב במהלך האירוע. הכול מאד נוח וידידותי לשימוש, כך שהורים שמחפשים רעיונות עבור הפעלה עצמית ליום הולדת ימצאו בהם פתרון מעולה. למעשה, אפשר לשכור חבילת משחקים וכך ליצור תחנות פעילות עבור הילדים ולהעביר אירוע של כמה שעות בכיף.

לדוגמה, בהשראת הסיפור, יצרנו סט קרוקט עם מחבטי פלמינגו ושערים בצורת חיילי קלפים. הילדים צריכים לחבוט בכדורים ולגרום להם לעבור דרך כל השערים. המנצח הוא הראשון שמצליח לעבור את כל השערים במסלול.

יום הולדת עליסה בארץ הפלאות | משחק קרוקט

משחק פופולרי נוסף שיצרנו בהשראת הסיפור הוא קליעה למטרה הארנב המאחר. הילדים צריכים לקלוע שקיות שעועית לתוך חור בלוח עץ עם ציור של הארנב המאחר.

יום הולדת עליסה בארץ הפלאות | קליעה למטרה הארנב הממהר

במשחק הדבק את החיוך של החתול המחייך מכסים את העיניים של אחד הילדים, ומסובבים אותו/ה. הילד/ה מנסים להדביק את החיוך של החתוך (מגנט) במקום הנכון בלוח עם ציור של חתול. המשחק הזה גורר לא מעט צחוקים ושמחה. 😊

יום הולדת עליסה בארץ הפלאות | הדבק את החיוך של החתול

הקסם של הסיפור בא לידי ביטוי במשחקים נוספים כמו בניית מגדל ספלים וצלחות, מגדל קלפים ענקיים. ואיך אפשר בלי מזכרת מהאירוע? עמדת הפוטו בוס של עליסה בארץ הפלאות מאפשרת להצטלם ולהישאר עם זיכרון מתוק מהאירוע.

יום הולדת עליסה בארץ הפלאות | פוטו בוס

לתפאורה ניתן גם להיעזר גם בדמויות המצוירות שלנו כמו הכובען, עליסה, עמודי חיצים, בקבוק שתי אותי, שעון, כובע וספל תה.

עמוד חיצים מבלבל בנושא עליסה בארץ הפלאות

אלטרנטיבה לשולחן אוכל אחד ארוך היא דוכני יריד להשכרה, שיאפשרו לכם ליצור מעין תחנות למטעמים, שתיה קרה ופינוקים נוספים שתציעו לקטנים (וגם לגדולים שהסיעו אותם לאירוע). דוכני היריד מתקפלים, נכנסים לתא מטען הרכב, וקלים להרכבה. תוך כמה דקות תוכלו להציב את הדוכנים במרחב בו מתקיים יום ההולדת.

שולחן מתקפל לדוכן יריד

רוצים עוד רעיונות לארגון יום הולדת עליסה בארץ הפלאות? מוזמנים לקבל השראה מליטל בניסטי, שארגנה יום הולדת 7 מדליק לבתה.

אנחנו כבר משוכנעים שהרעיון של יום הולדת עליסה בארץ הפלאות פשוט מעולה! למעשה הקונספט מתאים לא רק לימי הולדת אלא לכל אירוע לילדים, כמו אירועים בבית ספר או בקהילה. מוזמנים להתרשם ולקבל רעיונות נוספים מאירוע שארגנו ביום הילד בקיבוץ ברקאי סביב הקונספט של עליסה בארץ הפלאות.

בלונים ושוקולד – השכרת משחקים לאירועים

אנו בבלונים ושוקולד מציעים השכרת משחקים ליום הולדת עליסה בארץ הפלאות ומשחקים לכל אירוע וקונספט. אפשר לשכור חבילות קונספט, להרכיב חבילות משחקים להשכרה או לשכור משחקים יחידים. מוזמנים לגלוש באתר ולהתרשם מהמבחר שלנו.

 

להתרשמות ממשחקים ואביזרים להשכרה ליום הולדת עליסה בארץ הפלאות:

חבילת משחקי עליסה בארץ הפלאות
חבילת משחקי עליסה בארץ הפלאות
עליסה בארץ הפלאות | משחק קרוקט
סט קרוקט
עליסה בארץ הפלאות | מגדל ספלים וצלחות
מגדל ספלים וצלחות
יום הולדת עליסה בארץ הפלאות | מגדל קלפים
מגדל קלפים
יום הולדת עליסה בארץ הפלאות | פוטו בוס
פוטו בוס עליסה בארץ הפלאות
יום הולדת עליסה בארץ הפלאות | קליעה למטרה הארנב הממהר
קליעה למטרה הארנב הממהר
יום הולדת עליסה בארץ הפלאות | דמות כובען
דמות כובען
עליסה בארץ הפלאות | הדבק את החיוך של החתול המחייך
הדבק את החיוך של החתול המחייך
שעון ובקבוק שתי אותי מטרות או תפאורה למסיבת עליסה בארץ הפלאות
שעון ובקבוק שתי אותי
עמוד חיצים מבלבל בנושא עליסה בארץ הפלאות
עמוד חיצים
כובע הכובען המשוגע וספל תה מטרות או תפאורה למסיבת עליסה בארץ הפלאות
כובע הכובען וספל תה
דילוג לתוכן