בלונים ושוקולד | השכרת משחקים לאירועים

השכרת משחקים לאירועים

משחקים יכולים להיות דרך נהדרת להכניס שמחה, אנרגיה וכיף לכל אירוע, מאירועים לילדים ועד לאירועים למבוגרים שביננו. השכרת משחקים לאירועים מספקת פתרון נוח ויעיל למי שמעוניין לארגן אירוע במינימום מאמץ ובמחיר סביר, ולהבטיח מקסימום הנאה למשתתפים בו.

השכרת משחקים לאירועים

השכרת משחקים ליום הולדת

עבור חלק מההורים שמארגנים יום הולדת לילד/ה הדבר יכול להיות חוויה מרגשת וכיפית, הזדמנות לתת דרור לדמיון וליצירתיות. עבור אחרים, בואו נודה, זו יכולה להיות חוויה מלחיצה. לא לכולם הביטחון שיצליחו להעסיק חבורת ילדים לכמה שעות…

השכרת משחקים ליום הולדת היא פתרון מעולה עבור אלו האחרונים. אנו בבלונים ושוקולד מציעים מגוון רחב של אפשרויות, החל מהשכרת משחקים בודדים, הרכבת חבילות משחקים לפי בחירה, ועד חבילות קונספט מוכנות, שעוזרות לארגן בקלות יום הולדת סביב נושא מסוים. לדוגמה, יום הולדת פיראטים, יום הולדת אבירים, יום הולדת עליסה בארץ הפלאות, יום הולדת יריד שעשועים וכו'.

משחקים להשכרה ליום הולדת

כאשר בוחרים קונספט לאירוע צריך לקחת בחשבון ראשית היכן האירוע יתקיים – בפנים או בחוץ? האם יש הרבה מקום או שמדובר על חלל מצומצם? גם העונה מהווה שיקול. לדוגמה, השכרת משחקי מים ליום הולדת היא אופציה מעולה שתמיד עושה כיף לילדים, אבל מתאימה לחודשים החמים בשנה. 

משחקי מים ליום הולדת

בבלונים ושוקולד אנחנו שמחים תמיד לייעץ להורים בבחירת הקונספט ו/או המשחקים, להסביר ולתת רעיונות לארגון יום ההולדת המושלם. ולאחר יום האירוע, תמיד כיף לקבל פידבק מההורים על כך שכל הילדים, כולל ילד/ת יום ההולדת, נהנו מאד ולא רצו להפסיק לשחק ולשחק, לקבל תמונות וסרטונים ולא פחות חשוב, לשמוע מההורים המארגנים איך עבר עליהם היום בכיף 😊

למעשה, בכל אירוע לילדים, משחקים הם הדרך הנכונה להבטיח מעורבות ושיתוף פעולה מצידם. המשחקים שלנו כיכבו עד היום במגוון רחב של אירועים, החל מאירועים ביתיים בהם משפחה מארחת כיתה או חצי כיתה, דרך אירועים בבתי ספר וקייטנות, ועד אירועים קהילתיים עבור ילדי היישוב. כאשר מדובר באירועים רבי משתתפים או בכיתה, מומלץ לארגן את המשחקים בתחנות, כך שלא ייווצר עומס, וכל ילד וילדה יוכלו לעבור ביניהן וליהנות מהמשחקים השונים. המשחקים שלנו פופולריים במיוחד בימי הפנינג לקראת חגים, ומאפשרים ליצור למשל תחנות הפעלה לפורים בבית הספר שהילדים נהנים לעבור ביניהן.

השכרת משחקים לאירועים למבוגרים

השכרת משחקים יכולה להיות רעיון מדליק גם לאירועים למבוגרים, בין אם מדובר ביום הולדת, אירוע קהילתי או אירוע במסגרת מקום העבודה. דווקא עבור הבוגרים, ששקועים ביום-יום בשגרת עבודה, משפחה, סידורים, משחקים יספקו לאירוע אווירה קלילה, והזדמנות להשתחרר ופשוט ליהנות כמו ילדים.

השכרת משחקים לערבי גיבוש ואירועי חברות

הפקת ערב גיבוש או כל אירוע חברה אחר לרוב מתחיל גם הוא בבחירת קונספט. יש שיבחרו לארגן את האירוע סביב הרצאה, סדנה או הופעה, או שילוב של כל אלו. במידה ומעוניינים לארגן אירוע באווירה יותר קלילה, כדאי לשקול השכרת משחקים לאירוע. משחקים לא פעם נותנים הזדמנות לראות צדדים באדם שלא נגלה במסגרת יום העבודה הסטנדרטי, וכך גם להעמיק את מערכת היחסים.

אחד הקונספטים הפופולריים בהקשר של אירועים למבוגרים הוא יריד שעשועים. סביב הנושא הזה אפשר לשלב מגוון רחב של משחקים כיפיים, ולהציב דוכני יריד צבעוניים עם עמדות הפעלה או כיבוד ושתיה לאווירה חגיגית במיוחד.  קונספט נוסף שפופולרי בקרב אירועי חברה למבוגרים הוא עליסה בארץ הפלאות שמשתמשים בעמדות שלו כתפאורה ומצרפים כמה משחקים שמתאימים למבוגרים כמו דמקה, שש בש ועוד.

דוכני יריד להשכרה

בלונים ושוקולד – השכרת משחקים לאירועים

אנו בבלונים ושוקולד מציעים השכרת משחקים לאירועים לקטנים ולגדולים. בין אם יש לכם כבר רעיון לגבי קונספט האירוע או שאין לכם מושג מאיפה להתחיל, רוב הסיכויים שלנו יש את הפתרון 😉

פשוט בוחרים מתוך מבחר משחקים להשכרה, מתקנים ואביזרים באתר שלנו, בוחרים אחת מנקודת האיסוף הקרובה אליכם, ואת תאריך האיסוף והחזרת הדברים. הכול מתפרק ונכנס לרכב משפחתי פנוי. ביום האירוע תוכלו להרכיב הכול במהירות ובנוחות. רבים כבר ניסו ונהנו (מוזמנים לקרוא המלצות חמות), ואפילו יש משפחות שהשכרת המשחקים שלנו הפכה למסורת בכל אירוע מתקרב!

אנחנו כאן לעזור לכם בכל שאלה והתלבטות, כדי שתארגנו אירוע מוצלח, ותקצרו גם אתם מחמאות. 😊

דילוג לתוכן