בלונים ושוקולד | השכרת משחקים לאירועים

רעיונות ליום הולדת 10 לבנות בבית

החורף היא עונה מאתגרת לחגיגת ימי הולדת. מה עושים עם חבורה של בנות 10 בתוך הבית ואיך יוצאים מזה בכבוד? אספנו בשבילכם רעיונות ליום הולדת 10 לבנות בבית שיעיפו את האורחות שלכם, והכי חשוב את בעלת השמחה.

1. סדנת ציור על קנבס: מכינים שולחן גדול עטוף במפת ניילון, עם קנבס לכל ילדה, צבעים ומכחולים. ליד כל אחת, שייק פירות מפנק עם מטרייה קטנה וקש מסולסל, נשנושים במרכז. כולן מציירות את אותו ציור לפי הנחייה של צעד אחר צעד. חשוב שהציור יהיה פשוט, ושמי שינחה את הערב ילמד לצייר אותו לפני. יש ברשת אין ספור סרטונים שמסבירים איך לצייר ציורים כאלה, רק צריך לבחור.

2. סדנת בישול ואפיה היא גם רעיון מעולה עבור מסיבת יום הולדת 10 לבנות בבית. מכינים סינרים וכובעי שף, שולחן ארוך מכוסה בניילון עם עמדה לכל ילדה. בוחרים כמה מתכונים קלילים שהבנות אוהבות, פיצה אישית, סושי, עוגיות, כדורי שוקולד, פנקייקס, וופל בלגי, קפקייקס לקישוט, יש המון אפשרויות. מכינים מראש את כל החומרים והכלים, ומבלים בכיף בהכנה, באכילה ובהרבה צחוקים. בסיום, שולחים כל ילדה עם שקית גודיס מכל מה שנשאר.

3. מסיבת ספא: הביאו קצת גלאם ורוגע מענג. מניקור לציפורניים, פדיקור – גיגיות קטנות עם מים חמימים לרגליים, מסכות פנים ותסרוקות. לאחר שהספיקו להירגע, הגיע הזמן למהפך. תפסו את הגוונים היפים ביותר של שפתון, צללית ונצנצים ואפרו את האורחות. או יותר טוב, תנו להן לעשות מהפך אחת על השניה או על עצמן. ודאו שהמצלמה שלכם מוכנה לתמונות לפני ואחרי!

יום הולדת 10 לבנות בבית

4. עוד רעיון נפלא ליום הולדת 10 לבנות היא מסיבת התה של עליסה בארץ הפלאות: איזו ילדה לא אוהבת את עליסה? וגם אם לא, ברור שתתאהב אחרי המסיבה הזו. שולחן מקושט עם כלים בסגנון רטרו, מעמד קפקייקס, עוגות מקושטות ועוגיות תה וכמובן קומקום תה. לפעילות ולתפאורה: השכירו את חבילת משחקי עליסה בארץ הפלאות שלנו שכוללת בין היתר: קרוקט עליסה עם שערים בצורת קלפים ומחבטים בצבעים של פלמינגו, מגדל קלפים, מגדל ספלים וצלחות, עמדת צילום עליסה, והדבק את החיוך של החתול, וגם קליעה למטרה הארנב הממהר.
אתם גם מוזמנים לקבל רעיונות איך לערוך את האירוע בפוסט הבלוג שלנו – יום הולדת עליסה בארץ הפלאות

יום הולדת עליסה בארץ הפלאות

5. אין כמו מסיבת פיג'מות עם אוהלים, הכי מתאים ליום חורפי בבית ובכלל. תפאורה קסומה של אוהלים, נוריות לד, כריות, דגלונים. איך שהבנות יגיעו, הן כבר יכנסו לאווירה. מסיבת פיג'מות היא גם קלה מאוד להפעלה עצמית, הנה קישור עם 12 רעיונות לפעילויות למסיבת פיג’מות לבנות. את האוהלים אפשר למצוא אצלנו בקטגורית מסיבת פיג'מות.

מסיבת פיג'מות

מעצבת: מיטל בלושטיין

6. מסיבת ריקודים Glow in the dark היא אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך את המסיבה שלך למרהיבה מבחינה ויזואלית. ניתן לעשות זאת באמצעות אביזרים המיועדים לזוהר בחושך כמו סטיקרים זוהרים וכבלים גמישים זוהרים, שלט יום הולדת זוהר ועוד אביזרים זוהרים… יש לבחור חלל חשוך, ככל שהחדר או חלל המסיבה חשוך יותר כך הדברים יזהרו טוב יותר ומוארים יותר. להנחות את כולן לבוא בבגדים שחורים. מוסיקה מדליקה, תחרות ריקודים זוהרת במיוחד שבה רואים רק את האורות זזים, משחקים של לטעום את הכיבוד בחושך, שיביאו לצחוק מתגלגל ואוירה שמחה במיוחד.

7. משחקים של פעם: לפעמים הרעיונות הכי פשוטים הם הכי טובים…. משחקים של פעם, כמו שהיינו ילדים, והכול היה הרבה יותר פשוט, אבל לא פחות כיף. לימבו, קליעה למטרה, גלגל המזל, קרוקט, טוויסטר… ניתן לשכור אצלנו חבילות מוזלות של משחקים להשכרה וכן משחקי רצפה ענקיים.

משחק טוויסטר ענק להשכרה

אנחנו מקווים שנתנו לכם רעיונות ליום הולדת 10 לבנות בבית שיכולים להתאים לבת שלכם. כמו שראיתם, הפעלה עצמית ליום הולדת היא בהחלט פתרון אפשרי אם אתם רוצים לארגן אירוע כיפי לילדות בבית, ואפילו יחסית בקלות ובעלות סבירה 🙂

ואם בשנה הבאה תזדקקו שוב לרעיונות נוספים או שמתקרב יום הולדת נוסף, לבן או לילדה בגיל שונה, תמיד תוכלו לבקר בקטגוריית הבלוג שלנו רעיונות ליום הולדת וליהנות ממגוון רחב של פוסטים עם רעיונות שונים לימי הולדת לבנות ולבנים בגילאים שונים. 

העיקר, שיהיה במזל טוב! 

דילוג לתוכן