בלונים ושוקולד | השכרת משחקים לאירועים

רעיונות ליום הולדת 9 בבית

יום ההולדת נופל בחורף? לא רוצים לקחת סיכון לגשם ומעדיפים לארגן מסיבה בבית? אולי זה נראה אתגר לא פשוט אבל אפשר לצלוח אותו.  אז באנו לעזור ולהביא כמה רעיונות על איך אפשר לעשות את זה בעצמכם.  קודם כל לפני שמתחילים, חשוב לפנות שטח בבית ולהרחיק דברים שבירים.  להורים וילדים שמעדיפים הפעלה עצמית ליום הולדת תוכלו להיכנס לקישור ולבדוק עוד הרבה רעיונות.

משחקים גדולים שמתאימים למשחק בתוך בית

ניתן לשכור חבילת משחקים של בלונים ושוקולד במחיר מעולה, מפזרים את המשחקים בבית, ומחלקים את הילדים לקבוצות כמספר התחנות. בכל תחנה מעמידים אחראי, הורה, אח גדול, חבר, דודה, סבתא, מי שתצליחו לגייס ומפעילים את הילדים בתחנות בכל 10 דקות מעבירים את הילדים מתחנה לתחנה.

הנה כמה רעיונות למשחקים שלנו שמתאימים למסיבת יום הולדת בבית גיל 9:  איקס עיגול, גלגל המזל, מגש משקולת, קליעה למטרה, כל סוג יתאים, מיני גולף משטח אחד, דוקים גדולים, מגש מבוך גולה, מגש באולינג, מגדל קלפים, לימבו, קרפלנק.
הנה קישור ל- חבילת משחקים להשכרה – להרכבת חבילה של 6 משחקים במחיר מוזל.

שני ילדים משחקים איקס עיגול ענק
משחק מגש מבוך גולה

מסיבת פיג'מות עם אוהלים

אפשר ליצור אוירה חמימה וקסומה עם אוהלים קטנים למסיבת פיג'מות, במסיבות כאלה כדאי להזמין רק בנים מהכיתה או רק בנות מהכיתה או קומץ חברים קרובים.  איך שהילדים יכנסו הם יכנסו לאווירה וחלק מהזמן גם ירצו לשחק לבד בתוך האוהלים, כך שזה גם ייתן קצת זמן פנוי למארגנים.  מאוד קל לארגן מסיבה כזאת, יש לנו בבלוג המון רעיונות כאלה, הנה הקישור קטגורית רעיונות למסיבת פיג'מות.  וכאן הקישור להשכרת חבילת אוהלים למסיבת פיג'מות.

מסיבת פיג'מות חמימה עם אוהלים

משחקי רצפה ענקיים

אפשר לשלב עם המשחקים גם משחקי רצפה ענקיים שמתאימים לגיל 9.  טוויסטר ענק למשל הוא משחק רב משתתפים, שניתן לשחק בו כ-7 ילדים בו זמנית, גם בסולמות ונחשים ענק ניתן לשתף קבוצה גדולה של ילדים, כשהילדים הם החיילים.

משחק טוויסטר ענק
דילוג לתוכן