בלונים ושוקולד | השכרת משחקים לאירועים

יום הולדת מכשפות ושדים

מה יותר מרגש מיום הולדת בסגנון האלווין? סנדרה חגגה לבת שלה יום הולדת 8 בסגנון מכשפות ושדים.  האלווין מתרחש בסוף אוקטובר, את המסיבה הזאת הם חגגו בדצמבר, אבל למי אכפת? היא מספרת שעד היום ילדים מספרים לה שזו הייתה המסיבה הכי מרגשת שהם השתתפו בה. 

כיוון שהיא לא אוהבת להפעיל, היא אירגנה ארבעה מדריכים מהצופים שיעזרו לה בהפעלה שזרמו איתה והגיעו מחופשים:

מדריכים למסיבת האלווין

כיבוד מפחיד שכלל תולעי גומי, וסוכריות אומץ, כאלה שלא יודעים אם הטעם שלהן יהיה טעים או מגעיל:

כיבוד במסיבת האלווין

וגם סוכריות על מקל עם עכבישים:

סוכריות האלווין

ועוד קצת הכנות.. עיניים מפחידות:

עיניים האלווין

ועכבישים חמודים כאלה שקל ממש להכין מכדורי קלקר ומנקי מקטרות שחורים:

עכבישים - האלווין

זה היה סיפור המסגרת: המכשפה רשע-פשע קמה בבוקר והחליטה שיומולדת זה משעמם אז היא החליטה להטיל על העולם כישוף נורא: לא יהיו יותר חגיגות ימי הולדת!!  היא אמרה שתוותר על הגזרה רק אם הילדים יראו אומץ לב , זריזות ושמחה ביום ההולדת. 

הם התחילו באיפור שדים ומכשפות, המדריכות איפרו את כל הילדים בצורה מפחידה.

והמשיכו ליצירה של הכנת כיסויי עיניים מפחידים:

השלב הבא היה מבחן אומץ – להכניס יד לכל מיני דברים מוזרים. פסטה מבושלת, צימוקים מושרים במים, ענבים מקולפים ואפונה קפואה , כרובית – ״מוח״ תולעי גומי, משמשים מיובשים שהם כמו אוזניים של מפלצות, תולעי גומי ועוד כל מיני דברים מגעילים למגע.

קופסא של מבחן אומץ

ואז התחילו במשחקים.

מירוץ מומיה: אחד עוטף את השני בנייר טואלט הכי מהר שיכול ואז השני צריך להגיע לנקודת סיום הכי מהר . הם עשו כמה סיבובים כדי שכולם ישתתפו.

משחק מומיה - עטיפה בנייר טואלט

משחק הרוח המפחידה, מה שאנחנו מכירים מהילדות כארנבת שחורה, זוכרים?

כולם שמים כיסוי עיניים ויושבים במעגל עם ידיים מאחורי הגב. אחד רץ מחוץ למעגל מסביב, מחזיק מטפחת ומלטף איתה את כולם עד שהוא זורק את המטפחת לידי מישהו. אותו מישהו צריך להסיר את כיסוי העיניים ולרוץ אחרי הרוח הקודמת. אם הוא תופס יופי ואם לא – אז הוא הופך להיות הרוח.

עוד משחקים:

מי מפחד מהמכשפה? – כמו מי מפחד מהדב הגדול.

תופסת שדים ורוחות כמו שוטרים וגנבים.

משחק מגניב ביותר היה פחית טריק או תעלול – משימות או ממתקים. מכסים פחיות או כוסות בנייר ואז הילדים צריכים להכניס את היד ולקבל ממתק או משימה.

ככה זה לפני הפאנצ':

כוסות מכוסות - ממתק או טריק

ככה זה בפנים:

פאונצ כוסות - ממתק או משימה

בשעת השקיעה, המדריכים לקחו את הילדים בשיירה עם כיסויי עיניים, אל החורשה הסמוכה, שם חיכה להם השיא של הפחד – שביל האומץ – שביל מבהיל שבו הילדים צריכים לצעוד.  המדריכים התחבאו בו ועשו רעשים של שדים ורוחות, מוזיקה מפחידה, הם פיזרו גם תפוצ׳יפס ודברים שעושים רעש כשדורכים.

כשהגיעו לשביל היה כבר חשוך, וככה זה נראה:

בסוף הילדים היו צריכים להכניס יד לתוך חור בקרטון ואחד המדריכים עמד מאחוריו ותפס את היד מה שגרם להתרגשות עצומה ופרצי צחוק.

לבסוף כשכל הילדים סיימו את המסלול כולם צרחו למכשפה – כולנו אמיצים גיבורים וחזקים! וכך הכישוף הוסר.

בסוף:  מסביב למדורה עם המרשמלו הם סיפרו צ׳יזבט.

 הצ׳יזבאט:

פעם אחת היו שלושה אחים, שני אחים ואחות קטנה ושובבה, הם גרו לא רחוק והחליטו יום אחד ללכת לבקר את סבתא. הם הלכו והלכו ולאט לאט התחיל להחשיך והילדים לא מצאו את הבית של סבתא. פתאום הם מצאו מערה והחליטו לישון בה עד הבוקר. הם הדליקו מדורה קטנה כדי שיהי להם חם והחליטו שכל אחד ישמור בתורו ושניים יישנו.

הבכור התנדב להיות הראשון שישמור ושהשניים האחרים הלכו לישון.

הוא ישב ליד המדורה והיו המון רעשים מפחידים והוא היה נורא עייף אבל הוא החזיק מעמד כדי לשמור על האחים שלו.

פתאום הוא שומע רעד מפחיד ומתוך השיחים מופיעה מכשפה עם שיער לבן וארוך עד הברכיים גבה אחת עבה וכאלה ציפורניים. המכשפה התקרבה אליו ואמרה: אתה רוצה לראות מה אני יכולה לעשות עם הציפורניים האלה?? האח צעד לאחור, היא שוב שאלה: אתה רוצה לראות מה אני יכולה לעשות עם הציפורניים האלה?

האח: לאאאאא!!! וברח משם. 

לאחר זמן מה התעורר האח השני וראה שאין אף אחד ליד המדורה אז הוא חשב שאח שלו ישן והחליט לקום לשמור.  היה חושך וקר והיו המון רעשים מפחידים אבל הוא היה אמיץ והתגבר על הפחד. פתאום מתוך השיחים קפצה מכשפה, היה לה שיער לבן עד הברכיים גבה אחת עברה וכאלה ציפורניים והיא אמרה לו: אתה רוצה לראות מה אני יכולה לעשות עם הציפורניים האלה….

והוא ברח משם.

אחרי כמה זמן הילדה הקטנה קמה, ראתה שאין שומר ליד המדורה וחשבה שהאחים שלה ישנים אז היא קמה לשמור. היה חושך וקר , והיו המון רעשים מפחידים אבל היא התגברה .

לפתע קפצה מהשיחים מכשפה. היה לה שיער לבן עד הברכיים, גבה אחת עבה וכאלה ציפורניים…

המכשפה אמרה: את רוצה לראות מה אני יכולה לעשות עם הציפורניים האלה….

הילדה הקטנה קפאה מפחד.

המכשפה חושפת את הציפורניים ומתחילה לטפוף איתן על השולחן.

בסוף כמובן טקס עוגה.

ולא לשכוח שקיות הפתעה שנראו כמו ידיים מפחידות:

שקית הפתעה בצורת יד מפחידה
דילוג לתוכן