בלונים ושוקולד | השכרת משחקים לאירועים

משחקים ליום הולדת שתמיד עובדים

לא צריך הרבה כדי שמסיבה תהיה להיט, רק כמה משחקים חזקים שיעבדו על בטוח, לפניכם רשימה שאספנו של משחקים ליום הולדת וגם משחקים לילדים בכל הזדמנות:

1) חפש את המטמון

תמיד להיט! טומנים פתקים במתחם שבו אמור להתנהל המשחק, כל פתק מוביל לפתק הבא, יכול להכיל חידה או משימה, הפתק האחרון מוביל למטמון, תיבה עם מטבעות שוקולד.

(גילאים 3-12)

2) טלפון שבור

הילדים יושבים במעגל, בוחרים ילד שיתחיל, הוא לוחש איזשהו ביטוי באוזנו של הילד שיושב לצידו, הילד הזה לוחש את הביטוי שקלט באזנו של הילד הבא וכך עוברים מעגל ילדים שלם, תמיד אבל תמיד, הביטוי שמגיע לילד האחרון שונה לגמרי מהביטוי המקורי, מה שמוביל לצחוקים רבים.

(גילאים 4-12)

3) חבילה עוברת

משחק נפלא ליום הולדת, ילדים מתים על זה. מכינים מראש חבילה שבתוכה הפתעה קטנה שארוזה בשכבות רבות של עיתונים. הילדים יושבים במעגל, משמיעים מוזיקה, כשהמוסיקה נעצרת, הילד שמחזיק את החבילה מוריד נייר. ממשיכים עד שהילד האחרון מוריד את העטיפה האחרונה וזוכה בהפתעה.

(גילאים 3-12)

4) סיר ההפתעות

זה משחק יום הולדת שאני זוכרת מילדותי שמאוד אהבתי, יש בו את אלמנט ההפתעה והתגמול.

שמים בסיר הרבה הפתעות קטנות ליום הולדת, מכסים בסיר. כל ילד בתורו צריך להכניס יד לתוך הסיר, מתחת למכסה ולהוציא הפתעה אחת. ממש כיף:)

(גילאים 3-12)

5) משחק ניחושים וטעימות

כל ילד בתורו משחק. מכסים את העיניים של הילד במטפחת, ונותנים לו לטעום מאכל מסוים, הילד צריך לנחש מה הוא טועם.

(גילאים 3-12)

6) מי אני

כל ילד מקבל כתר שעליו מצויר או רשום חפץ, דמות, חיה. הילדים מסתובבים בחדר, תופסים ילדים אחרים ושואלים אותם שאלות שניתן לענות בכן ולא בלבד, הילד הראשון שמגלה מי הוא זוכה בהפתעה.

(גילאים 5-12)

7) סרידינים

משחק מחבואים הפוך: יש לבחור ילד שיבחר מקום מחבוא טוב בזמן שכולם סופרים עד 100. כול הילדים מחפשים אותו, כאשר הם מוצאים אותו הם מתחבאים אתו. לאט, לאט אורחי היום הולדת נעלמים, הילד האחרון שמחפש יהיה הילד הראשון שמתחבא במשחק הבא. משחק כיף שחבל על הזמן.

(גילאים 3-12)

8) קריאת דואר

המשחק הזה יכול לשמש כשובר קרח מעולה. הילדים יושבים במעגל. ילד אחד עומד במרכז ואומר “קריאת דואר לכל מי שלבוש באדום”. כל הילדים שלבושים באדום קמים מהכיסאות ומחליפים כסא שהתפנה. אסור להתיישב בכסא שצמוד לכסא שלהם. המטרה של הילד שעומד במרכז היא לתפוס כסא לפני שילד אחר התיישב. כך שאחד תמיד נשאר במרכז וכך ממשיכים לשחק שוב ושוב. הערה: הילד במרכז לא חייב ללבוש אדום. אפשר להיות יצירתיים: “קריאת דואר למי ש… יש לו אחות, אוהב פיצה, יש לו כלב וכו’.

(גילאים 4-12)

9) יש לנו תיש – ריקוד משחק

תמיד כיף גדול לכולם.

הנה סרטון הדגמה יש לנו תיש

(גילאים 4-12)

10) תפסוני

כולם מכירים את המשחק הנפלא הזה מהתקופה שהיינו ילדים. הילדים מחולקים לשתי קבוצות, כל קבוצה עומדת בשורה במרחק של מספר מטרים זו מזו. נציג של קבוצה אחת ניגש אל הקבוצה השנייה. חברי הקבוצה מושיטים ידיים, הנציג חובט על שלוש כפות ידיים שונות וקורא “תפ”, “סו”, “ני” ומתחיל לברוח כאשר השחקן שעל ידו טפח אחרון רודף אחריו. הנרדף צריך לעבור את הקו של השורה של הקבוצה שלו. אם הוא נתפס הוא הופך לשבוי של התופס והוא משתחרר רק אם השובה נופל בשבי. אם הוא מתחמק הרודף הופך להיות שבוי שלו.

(גילאים 5-12)

11) כסאות מוסיקליים

טוב כאן אין הרבה מה להוסיף, אבל אם בכל זאת צריך הסבר אז זה הולך ככה: מעמידים בשורה כסאות שמספרם קטן באחד ממספר הילדים. משמיעים מוזיקה, הילדים מסתובבים סביב הכסאות, כשהמוזיקה נעצרת כל הילדים צריכים להתיישב, מי שנשאר עומד יוצא מהמשחק. מוציאים כסא וממשיכים במשחק עד שהילד האחרון מתיישב על הכסא הבודד שנשאר.

(גילאים 3-12)

 

12) פוצץ את המעגל

משחק נפלא ליום הולדת, כל הילדים עומדים במעגל ומחזיקים ידיים. כולם זזים לפנים המעגל, ילד היום הולדת מסמן והמעגל גדל וגדל עד שאי אפשר לאחוז ידיים יותר וכולם נופלים וצוחקים. אפשר לשלב שבזמן “פיצוץ” המעגל משחררים קונפטי או מפוצצים בלון, והשמחה וההתרגשות תהיה אפילו עוד יותר גדולה.

(גילאים 3-12)

13) שבויים

זורקים כדור ספוג לאוויר, כל אחד מנסה לפגוע באחרים, אם השני תופס הזורק הופך להיות שבוי שלו ויוצא מהמשחק, אם הוא לא תופס, הוא השבוי של הזורק. שחקן חוזר למשחק כאשר השובה שלו יוצא החוצה.

(גילאים 5-12)

 
 

בהצלחה!

דילוג לתוכן