בלונים ושוקולד | השכרת משחקים לאירועים

מסיבת פיג’מות מעוצבת

אתמול נפגשתי עם מעצבת האירועים המאוד מוכשרת מיטל בלושטיין. מיטל פנתה אלי לפני מספר שבועות בקשר להשכרת אוהלי הטיפי שלנו למסיבת פיג’מות שהיא מעצבת. השיחה התגלגלה והיא סיפרה לי שבשנה וחצי האחרונות היא עשתה שינוי והתחילה ולעשות את מה שהיא אוהבת באמת, לעצב אירועים. לאחר כמה ימים מיטל התקשרה אלי וסיפרה לי שהאירוע נדחה, אבל כיוון שהיא הספיקה כבר לרכוש וליצור את רוב הקונספט היא הייתה שמחה אם נצלם את האוהלים שלנו ביחד עם אביזרי העיצוב שלה. אני מצידי נעניתי בשמחה, ואתמול נפגשנו למטרה זו במרתף ביתה המהמם.

אני הבאתי איתי באוטו את האוהלים, המחצלות והמזרנים של בלונים ושוקולד, וביחד סחבנו אותם למרתף, ופרסנו אותם מסביב. ואז מיטל החלה להוציא את כל האביזרים המהממים שהיא הכינה ותפרה במו ידיה:

כריות בכל מיני גדלים עם ציפיות תואמות, שמיכות פליז רכות ומפנקות בדוגמאות של כוכבים, ועל השמיכות כיסוי עיניים לכל ילדה, ושרשראות צבעוניות, מהממות של נוריות לד:

מסיבת פיג'מות מעוצבת | אוהלי טיפי ומזרנים להשכרה

מגשים עם רגליות שעליהם עששיות עם נרונים שעובדים על סוללות – לא להשתמש בנרות אמיתיים, מסוכן!:)

מסיבת פיג'מות | אוהלים להשכרה

וגם בקבוקוני שתייה עם מדבקות של ינשוף ותמונה ממוסגרת עם ינשוף:

בקבוקי ינשופים במסיבת פיג'מות עם אוהלי טיפי

כריות ינשופים מקסימות בכל אוהל:

כריות ינשופים במסיבת פיג'מות עם אוהלי טיפי

האוהלים והמחצלות של בלונים ושוקולד הם מבדים בצבעים נייטרליים, אוף ווייט, בז’ ולבן, מתוך כוונה שכל אחד יוכל לשכור אותם ולעצב באופן שמתאים לאופי האירוע שלו. ניתן להתאים אותם בקלות לכל נושא עם הוספה של קצת פרטי עיצוב. במסיבה בנושא מחנה אוהלים אפשר להוסיף למשל מדורה פיקטיבית במרכז ולהקיף אותה בכריות חומות וירוקות ולבקש מהילדים להביא שקי שינה, במסיבה בנושא מערב פרוע אפשר לקשור לחלק העליון של האוהל בנדנה, ובפתח האוהל כובעי קאובוי או במסיבה בנושא אינדיאנים אפשר לתלות על האוהלים לוכדי חלומות, ולהעמיד בפתח האוהל כובעי נוצות.

לא שמנו לב והערב ירד, הזמן עובר מהר כשנהנים:

אוהלי טיפי זוגיים להשכרה -מסיבת פיג'מות מעוצבת

לחצו לפרטים נוספים על השכרת חבילת אוהלי טיפי למסיבת פיג’מות, או התקשרו ללימור 058-4945800.

למסיבת פיג’מות מעוצבת התקשרו למיטל בלושטיין, 052-6260483.

עוד פוסטים בנושא מסיבת פיג’מות:


– 12 רעיונות לפעילויות למסיבת פיג’מות לבנות

איך פיתחנו אוהלים למסיבת פיג’מות ביחד עם הלקוחות שלנו

מסיבת פיג'מות, פינוקים וקולנוע

דילוג לתוכן