בלונים ושוקולד | השכרת משחקים לאירועים

השכרת משחקי ענק לאירועים

הפקת אירוע, החל מיום הולדת לילד/ה ועד אירוע למאות עובדי חברה, יכולה להיות סיטואציה מלחיצה. בסופו של יום כולנו רוצים שייצאו מהאירוע שלנו עם הרגשה נהדרת ורושם חיובי. אחת הדרכים הבטוחות לאירוע כזה היא שילוב משחקים ופעילויות. כשחושבים על אירוע לילדים זה די ברור, אך גם באירוע למבוגרים משחקים יכולים לשדרג את האירוע ולהוסיף לו אווירה כיפית וקלילה. גם למבוגרים מגיע 'לחזור לילדות' ופשוט לשחק וליהנות. למי שמחפש רעיון מדליק לאירוע, משחקי רצפה ענקיים מוסיפים טוויסט נוסף, כשהמשתתפים 'נכנסים' יותר, תרתי משמע, למשחק.

משחקי רצפה ענקיים להשכרה

משחקי רצפה ענקיים להשכרה

אנו בבלונים ושוקולד מציעים מגוון משחקי רצפה ענקיים להשכרה במחירים משתלמים, רובם מתאימים הן לילדים והן למבוגרים, ביניהם: משחק דמקה ענק, שש בש, סולמות ונחשים ענק, איקס עיגול, ארבע בשורה, דוקים, בול פגיעה, טוויסטר, מיני גולף ועוד.

משחקים אלו מתאימים לכל סוגי האירועים – ימי הולדת, מסיבות, אירועים בבתי ספר וקייטנות, אירועים קהילתיים, אירועי חברות ועוד. פיזור המשחקים במרחב האירוע ייצור מעין 'תחנות' ביניהן יוכלו לעבור המשתתפים וליהנות ממגוון המשחקים.

בעידן המודרני בו אנחנו יושבים רוב היום בבית הספר או בעבודה, ולאחר מכן בבית מול המסכים, משחקי רצפה הם הזדמנות להזיז את הגוף ולהיות יותר באינטראקציה עם אחרים, פנים מול פנים. מעבר לפעילות הפיזית, המשחקים מהווים גם אתגר מחשבתי וכמובן הזדמנות לגיבוש חברתי.

עבור אירועים לילדים אפשר לרכוש גם מבנים ענקיים מקרטון כמו בית, טירה או ספינת פיראטים ענקית לצביעה ומשחק, וכן ערכות יצירה שיספקו פעילות כיפית נוספת לילדים.

טירה מקרטון | ערכות יצירה לילדים

ניתן לשלב משחקי רצפה ענקיים באירועים המתקיימים באוויר הפתוח, אך גם במרחבים סגורים, בהנחה כמובן שהחלל גדול ומרווח מספיק. קל ונוח לאסוף אותם, ולפרוס אותם ביום האירוע. באתר בלונים ושוקולד תוכלו לבחור את המשחקים הרצויים, לבחור נקודת איסוף ותאריכי איסוף והחזרה. זה פשוט וקל! כל המשחקים נכנסים בקלות לרכב המשפחתי, קלים להרכבה ולפירוק בסיום האירוע. לכן הם מהווים אופציה מעולה למי שמחפש הפעלה עצמית ליום הולדת או לכל אירוע שהוא.

בלונים ושוקולד – השכרת משחקים לאירועים

חברת בלונים ושוקולד הוקמה על ידי אביב ולימור גמר. החברה מציעה מגוון רחב של משחקים לאירועים. ניתן לשכור משחקים בהתאם לקונספט שבחרתם, כמו משחקי רצפה ענקיים, או לבחור משחקים ספציפיים לפי טעמכם ורצונכם. במהלך השנים פיתחנו גם משחקי מים לילדים שמתאימים לאירועים בחודשים החמים של השנה, אוהלי טיפי למסיבת פיג'מות, ואטרקציות מדליקות נוספות. אנחנו כל הזמן מפתחים משחקים ואטרקציות נוספים, ופתוחים לפידבקים ורעיונות שאנחנו מקבלים לא פעם מהלקוחות שלנו. בנוסף למשחקים והפעלות, אנו מציעים גם דוכני יריד להשכרה אשר יכולים לשמש כתחנות משחק או תחנות לשתייה וכיבוד.

לבלונים ושוקולד תחנות איסוף ברחבי הארץ: בתל אביב, ביישובים קדימה בשרון, ישרש (ליד רמלה), כפר מרדכי (ליד גדרה), פרדס חנה כרכור וכן ביישוב טל-אל בגליל (ליד ירכא).

מוזמנים לבחור את המשחקים לאירוע הקרוב שלכם!

צפו במשחקי ענק להשכרה של בלונים ושוקולד:

משחק איקס עיגול ענק
איקס עיגול ענק
ארבע בשורה ענק | השכרת משחקים לאירועים
ארבע בשורה ענק
משחקי רצפה ענקיים להשכרה
דמקה ענק
ילדים משחקים בדוקים ענקיים | משחקי ענק להשכרה
דוקים ענקיים
משחק טוויסטר ענק
טוויסטר
משחק שש בש ענק
שש בש ענק
ילדים משחקים במשחק סולמות ונחשים ענק
סולמות ונחשים ענק
קליעה למטרה צלחות מעופפות
קליעה למטרה צלחות מעופפות
משחק קרפלנק ענק
קרפלנק ענק
משחק מיני גולף גדול
מיני גולף
משחק מסלול מירוץ מכוניות
מסלול מירוצי מכוניות
בריכת כדורים
בריכת כדורים
ערכת בועות ענקיות בגינה
בועות סבון ענקיות
משחק בול פגיעה ענק
בול פגיעה ענק
דילוג לתוכן