בלונים ושוקולד | השכרת משחקים לאירועים

12 רעיונות לקייטנת הורים

סוף יולי תחילת אוגוסט מתקרבים, זה הזמן שבו נסגרות הקייטנות וההורים מחפשים פתרון להמשך החופש הגדול. אחד הרעיונות המוצלחים ביותר הוא קייטנת הורים.  מתקבצים חמישה-שישה זוגות של הורים, ובכל יום הורה אחר לוקח את השרביט ומתפקד כמדריך הקייטנה. מניסיוני, קייטנות הורים הן קייטנות איכותיות מאוד כיוון שמדובר במעט ילדים שמכירים זה את זה היטב, ובעיקר כי ההורים משקיעים הרבה אנרגיה בפעילות שהם מעבירים עם הילדים. כך יוצא שהפעילויות של הקייטנה הן איכותיות ומגוונות.

קיבצנו לפניכם 12 רעיונות מקסימים והצעות מיוחדות לפעילויות בתקציב נמוך שניתן לשלב בקייטנת הורים:

1) מסיבת מים מטורפת

מסיבת מים היא תמיד פתרון טוב להפגת החום הכבד ביולי-אוגוסט.  אפשר להתחיל ביצירה שקשורה במים או ים כמו מסגרת או מובייל מצדפים, אפשר גם להכין מכתב בבקבוק או לצבוע סירות קטנות ולהשיט בגיגית. אחר כך להמשיך במשחקי מים כמו: מסירות בבלוני מים, קליעה למטרה של בלוני מים לגיגיות, העברת ספוג בעזרת הרגלים בלבד או תחרות של העברת מים בין דליים עם ספוגים. אם רוצים לשדרג את זה, אפשר לשכור את אחד ממתקני המים המדליקים של בלונים ושוקולד .

משחקי מים לילדים | השכרת משחקים ליום הולדת - בלונים ושוקולד

2) בועות סבון

הפרחת בועות סבון היא כמו יצירה של קסם באוויר. זו פעילות מושלמת לקייטנת הורים. זו פעילות שמתאימה לכל גיל, משנה עד 99. אפשר ליצור עם הילדים שרביטים קטנים להפרחת בועות ממנקי מקטרות וחרוזים ואחר כך להפריח בעזרתן בועות. אפשר להפריח בועות ענקיות מגיגיות, לירות בועות קטנות בעזרת קשים או ליצור נחשי בועות מבקבוקים ממוחזרים.

אפשר להשכיר מ"בלונים ושוקולד" ערכת בועות סבון הכוללת גיגיות, נוזל לבועות סבון ענקיות ושרביט.

כל הרעיונות ועוד בלוח הפינטרסט של רעיונות למסיבת מים.

ערכת בועות סבון ענקיות להשכרה | בלונים ושוקולד

3) משחקי ילדות ומשחקי חברה

מה יותר מתאים לקייטנת הורים ממשחקים של פעם? גולם במעגל, דג מלוח, מחבואים, תיפסוני, סרדינים, פרה עיוורת. אפשר גם לשכור משחק אחד או שניים מקטגורית משחקים להשכרה, כמו תותחיםמחסום לייזר או בריכת כדורים.

בריכת כדורים להשכרה מבלונים ושוקולד

4) ביקור בבריכה

אין כמו בריכה בקייטנת הורים כדי להפיג את החום הכבד, כמה שזה פשוט זה כיף גדול. שוחים ומשחקים במים, אוכלים גלידה, ארוחת צהריים וסיימנו.  מה שכן, חשוב להשגיח על הילדים בארבע עיניים, וגם הרבה קרם הגנה.

ביקור בבריכה בקייטנת הורים

5) אבירים ונסיכות

לחלק היצירתי אפשר לקשט כתרים או שרביטים, מגנים/חרבות/קסדות מקרטון. אפשר גם להכין או לרכוש טירה ענקית מקרטון שהילדים יקשטו אותה וישחקו בה אח”כ.

אפשר לשכור 4 בליסטראות מבלונים ושוקולד, או קליעה למטרה דרקון ולשחק קליעה למטרה לגיגית או סתם ארגז. יש לנו קטגוריה שלמה של משחקים להשכרה בנושא אבירים ונסיכות

ערכות יצירה מבלונים ושוקולד: ערכות יצירה לאבירים, או טירה ענקית מקרטון.

משחק בליסטראות | השכרת משחקים לילדים מבית בלונים ושוקולד

6) נסיעה ברכבת

נסיעה ברכבת זה כיף גדול לילדים קטנים וגם מאוד מרגש. אפשר לנסוע עד קניון עזריאלי, לעלות למעלה ולצפות בתל אביב מלמעלה, ללכת לאחת המשחקיות ולחזור ברכבת אחרי ארוחת צהריים.

נסיעה ברכבת לעזריאלי בקייטנת הורים

7) מירוץ מכוניות

מסלול למירוץ מכוניות וקונוסים לסימון מסלול המירוץ.

ניתן לשלב יצירה של מכוניות מירוץ מקרטונים בדומה לקולנוע דרייב אין.

קראו את הפוסט בנושא איך להכין מכונית מקופסת קרטון.

אחרי פעילות יצירת המכוניות מקרטון ניתן לערוך מירוצי מכוניות, ולבסוף כשעייפים הילדים יכנסו לתוך המכוניות עם פופקורן ויצפו בסרט כמו בקולנוע דרייב אין.

מסלול מכוניות עם חמישה מסלולים וכולל חמש מכוניות מירוץ קטנות להשכרה מבית בלונים ושוקולד

8) פיראטים

ארגנו משחק חפש את המטמון, יצירה עם חרבות מקרטון ומשחק קליעה למטרה עם התותחים של בלונים ושוקולד.

אפשר לארגן משחק חפש את המטמון – מחביאים 7-10 רמזים עם חידות או משימות שונות. האוצר יכול להיות מטבעות שוקולד. הנה קישור עם חידות חפש את המטמון לפיראטים  וקובץ להורדה במתנה.

לרעיונות נוספים קראו את הפוסט על יום הולדת פיראטים, וכמובן אם תרצו תוכלו לשכור משחקים לילדים בנושא פיראטים של בלונים ושוקולד.

תותחים שיורים כדורי קלקר צבעוניים להשכרה מבית בלונים ושוקולד

9) מסיבת פיג’מות

מסיבת פיג’מות זה תמיד כיף גדול. מלחמת כריות, יצירה של ציור על ציפיות או לוכד חלומות, משחקי דימיון כייפים כמו הקמת מבצר מכריות ושמיכות, ובסוף סרט. הנה קישור לפוסטים עם רעיונות למסיבת פיג’מות. אם רוצים אוירה מושלמת אפשר לשכור את אוהלי הטיפי למסיבת פיג’מות של בלונים ושוקולד.

אוהלי טיפי זוגיים למסיבת פיג'מות להשכרה

10) רובוטים וחלל

אפשר להכין רובוטים מקופסאות פח ומגנטים וכל מיני ברגים, קפיצים וכל מה שתמצאו בארגז הכלים. אפשר לבנות ולהרכיב רובוטים מקופסאות קרטון ממוחזרות, ולשחק בתחרות ברגים ואומים. כל הפרטים בפוסט על פעילות רובוטים וחלל.

יצירה של רובוטים מקופסאות פח ומגנטים

11) ביקור במוזיאון הילדים בחולון

בכל קייטנות ההורים שעשיתי היה יום כזה במוזיאון הילדים בחולון, וזה תמיד היה אחד הימים המוצלחים ביותר. בוחרים אחד הסיורים או הפעילויות על פי גיל הילדים. צריך להירשם מראש ולהגיע בזמן.

ביקור במוזיאון הילדים בחולון בקייטנת הורים

12) ביקור בתחנת כיבוי אש

בקייטנת ההורים האחרונה, אחד ההורים פנה לתחנת כיבוי האש הסמוכה וביקש לבקר עם הילדים. לשמחתנו הכבאים נענו בשמחה. הם הסבירו והדגימו לילדים מה זה אומר להיות כבאי ואיך מתנהלת העבודה בתחנת הכיבוי. הילדים מדדו אפילו חליפה אמיתית של כבאי. הילדים כמובן חזרו נרגשים מאוד.

בהצלחה!

דילוג לתוכן